Breaking News
Loading...
2 Mayıs 2015 Cumartesi

Info Post


Bu tarifle Lays Fırından Fırın Yemekleri yarışmasına katıldım bir süre önce. Yarışma, ilk duyurulan kurallardaki gibi sonuçlanmadı maalesef, açıklanması günlerce sürdü ve finalistler açıklanmadan pat diye birinci açıklandı. Yani kendi koydukları kuralı kendileri bozdular. Her neyse çok da sorun değil, ben daha çok taze bir blog yazarıyım , öyle yarışmalar , kazanmalar bize göre değil . kazanan arkadaşlarımı buradan da kutluyor ve hediyelerini güzel günlerde kullanmalarını diliyorum . 




MALZEMELER

  • 1 kg kırmızı kapya biber, közlenmiş ve temizlenmiş ( veya hazır kavanozlardaki köz biberlerden de kullanabilirsiniz. )
  • 1 çorba kaşığı silme tereyağı, eritilmiş
  • 2 diş sarımsak
  • 1 çay kaşığı kimyon
  • Yarım çay kaşığı karabiber
  • 1 adet ince dilimlenmiş ve dövülmüş tavuk göğsü
  • Yarım su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
  • tuz
  • 2 adet taze soğan



HAZIRLANIŞI

Erimiş tereyağı bir kaba alıp üzerine rendelenmiş sarımsak, kimyon, karabiber ve tuz ekleyelim. Közlenmiş ve temizlenmiş biberleri düz bir zemine tek kat olarak yayıp üzerine tavukları yerleştirelim. Hazırladığımız tereyağlı karışımı tavukların üzerine sürelim. Her birini rulo yapıp Fırın kabına yerleştirelim . Kabın üzerini alüminyum folyo ile kapatıp önceden ısıtılmış 200 derece fırında 30- 40 dakika pişirin. Bu sürenin sonunda folyoyu alıp kaşar peyniri rendesini her bir rulonun üzerine paylaştıralım , 2-3 dakika peynir eriyene kadar tekrar fırınlayalım . İnce kıyılmış taze soğan serperek servis yapın. Afiyetle ve mutlulukla ..


1 yorum:

  1. ellerine sağlık pratik ve lezzetli bir tarif olmuş. Tavuk rulo her yemeğind eyanına yakışan servisi şık olan heleki senin elinden oluncad atadına doyulmayan yemeklerden.
    Yraışmaları sevmiyorum bende çok çok önemli hatır gönül işi olmadıktan sonra yarışmaya katılmıyorum.lays fırında denilinc ebend elays lı tarif olmalı diye düşünmüştüm esasen okumamıştım dahi.. kazananları bende tebrik ederim.

    YanıtlaSil