Breaking News
Loading...
24 Temmuz 2015 Cuma

Info Post


Bu aralar sık sık bizim evdeki konuşmalar şöyle ; "hayatım kesinlikle artık akşam yemeği yemiyoruz, sadece salata. kesin ama bak haaa ........ "   Sonuç mu?  Orhan Veli'nin güzel bir şiiri geliyor aklıma :

Benim de mi düşüncelerim olacaktı,
Ben de mi böyle uykusuz kalacaktım,
Sessiz, sedasız mı olacaktım böyle?
Çok sevdiğim salatayı bile
Aramaz mı olacaktım?
Ben böyle mi olacaktım?

Sevdaya tutulduğumuzdan değil , salata yeme ve azıcık da olsa kilo verme isteğimizden , ama ben her akşam salata yemekten , en sevdiğim salatayı bile artık görmek istemiyorummmm :(




Malzeme listesine de pek gerek yok hani, temizlenmiş kıvırcık veya  atom salatayı , ince dilimlenmiş kuru soğan, domates, maydanoz, taze nane, dereotu ile karıştıralım. dilimlenmiş YÖRSAN hellim peynirini tavada hafifçe kızartalım. hemencecik oluyor aman dikkat yanmasın. Salam küpleri ve peynirleri salatanın üzerine yerleştirelim. az zeytinyağ , naz ekşisi, sumak , pul biber, tuz , limon suyunu bir bardakta iyice karıştırıp salatanın üzerine dökelim . Afiyetle ... 







0 yorum:

Yorum Gönder